חברי הכנסת מגיבים לליברמן: "הציבור פיטר אותך"

    אבי רבינא ואיתי גדסי 2 Comment on חברי הכנסת מגיבים לליברמן: "הציבור פיטר אותך"

    שר האוצר היוצא קרא לפטר את הראשון לציון הגר"י יוסף. חברי הכנסת החרדים תקפו בתגובה: "האיש שחירף גידף והסית נגד ציבור שלם, לא יגביל את חופש הביטוי של אחרים"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת החרדים מגיבים הבוקר (ראשון) לקריאתו של שר האוצר היוצא איווט ליברמן לפטר את הראשון לציון הגר"י יוסף, ברקע קריאתו של הראשל"צ לחוקק את פסקת ההתגברות. "בינתיים הציבור פיטר את ליברמן והממשלה הכושלת הזו", הגיב חה"כ אוריאל בוסו מש"ס.

    הבוקר כתב ליברמן, שככל הנראה מבין הציבור אמר את דברו והוא הולך לשבת שנים רבות באופוזיציה כשהסיעות החרדיות מובילות את הקואליציה: "הרב הראשי מתפקד כפוליטיקאי ראשי. הקריאות החוזרות ונשנות מצדו בדבר החלטות פוליטיות, הן לא פחות ממקוממות. אני קורא לראש הממשלה להשעות אותו לאלתר ולאחר הליך השימוע גם לפטרו, וזאת עוד לפני הקמת ממשלה חדשה".

    חה"כ אוריאל בוסו ששמע על כך במהלך ריאיון כאן ב'קול חי', הגיב: "צריך להזכיר לליברמן שלפעמים המריצות נוסעות הפוך. בינתיים הציבור פיטר את ליברמן והממשלה הכושלת הזו. אשרינו שיש לנו בדור הזה את מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א".

    יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף הגיב: "אני מביע מחאה חריפה על דברי הבלע של שר האוצר היוצא כנגד הראש״ל מרן הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א. האיש שחירף גידף והסית נגד ציבור שלם, לא יגביל את חופש הביטוי של אחרים ובוודאי לא של רב בישראל. אני מזכיר למר ליברמן שהבחירות כבר הסתיימו, בימים המעטים שנותרו לך במשרד האוצר, נסה למזער ולו במעט את הנזקים שחוללת בכהונתך הקצרה, במקום לעורר פרובוקציות מיותרות".

    ח״כ יואב בן צור כתב: "‏מול מעשיו הנלוזים של ליברמן לקעקע את יסודות היהדות ולהחריבם רח"ל. מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א אשר ממשיך בדרכו של אביו מרן זיע"א, עומד כחומה בצורה ללא מורא וללא חת לעמוד על משמר היהדות ומסורת ישראל ומנהיג ביד רמה מיליוני יהודים בכל קצוות תבל. אוי לאותו הדור שביזו בו תלמידי חכמים".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חה"כ הרב מיכאל מלכיאלי כתב: "הגזען מנוקדים לא הבין עובדה אחת פשוטה – הסתיימו להן הבחירות והתוצאות מאד ברורות, כל אמירה נגד קודשי ישראל ומרן רבינו הראשל"צ שליט"א מחזקות את המחנה התורני ואת תורת ישראל, המוני עמך ישראל ימשיכו ללכת אחר דרכו של מרן שליט"א הממשיך את דרך אביו הגדול זיע"א".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לברמן הביתה נגמר הזמן. Time out🤏✋

    2. 1

      שם רשעים ירקב!!!!
      צריך למחות על ביזיון גדול הדור!!!!